marți, 21 octombrie 2008

Bilis Ion-Iustin

Candidez din partea PRM la alegerile din 30 noiembrie 2008 in Colegiul Uninominal numarul 2 din Bacau pentru Camera Deputatilor

Colegiul cuprinde zona centrala a orasului Bacau si este situat in interiorul conturului format de Politie, Tic-Tac, strada Stadionului, Insula de Agrement, Podul de la Serbanesti, strada Mioritei, Podul de la Margineni, Gara si inapoi la Politie.
Locuiesc in colegiu de 35 de ani. Am copilarit pe strada Miron Costin si acum locuiesc pe bd Unirii.
Am urmat cursurile scolii generale Miron Costin, ale Liceului Economic Bacau, ale Facultatii de Stiinte Economice Iasi precum si cursuri MBA.
Lucrez de 20 de ani la Luceafarul Bacau (fosta ICSMI si META-TEX).
In toti acesti 35 de ani am fost aproape de problemele din colegiu, le cunosc, stiu solutiile de rezolvare si imi doresc sa pot contribui si eu la rezolvarea acestora.
Candidez cu scopul de a obtine mandatul de deputat, prin care voi putea sa imbunatatesc viata oamenilor din colegiu, stiind ca astfel se va imbunatati si viata familiei mele.
Web site personal:
http://www.bilisioniustin.1colony.com

Niciun comentariu: